NOVÁ AFFILIATE SÍŤ

Exkluzivní kampaně na SMS půjčky, které jinde nenajdete

Nová affiliate síť přichází na český trh s affiliate kampaněmi, které jinde rozhodně nenajdete. Přináší kampaně s defaultní platbou za lead 1 až 4 € nebo za sale až 12 €. ...

neděle 2. března 2014

AdBenefit skončil...

Affiliate síť AdBenefit ukončila k poslednímu únorovému dní provoz. V této affiliate síti bylo možné propagovat například kampaň Ferratum, Home Credit a Provident. Kam lze nyní tyto kampaně přesunout?

Kampaň Ferratum CZ

Půjčku Ferratum Czech můžete propagovat hned ve dvou affiliate sítích - u eSpoluprace a u Cresco Group. Obě affiliate sítě nabízejí iframe formuláře a obě nabízejí vyšší provizi za nového zákazníka než nabízel AdBenefit.

Ferratum CZ v eSpolupráci

Za nového zákazníka 300 Kč, za opakovaného 70 Kč. Formulář bude zřejmě lépe nasaditelný na většinu webů. Pokud jste kampaň propagovali pomocí odkazů, pak nyní začněte uživatele směrovat na velmi dobře připravenou landing page ipujcka.cz. Nevýhodou kampaně u eSpolupráce je, že první půjčka pro nové zákazníky Ferratum u této kampaně již není zdarma. Pozor na to, pokud takovou informaci na svých webech uvádíte.

Ferratum CZ u Cresco Group

Nový zákazník za 350 Kč, opakovaný za 40 Kč. Cresco Group nabízí úplně jiný styl iframe formulářů, než na jaký jsme byli doposud zvyklí. Formuláře jsou krátké, mají obrovské písmo, hrají všemi barvami a obsahují tolik oblíbené posuvníky :) Propagovat kampaň pomocí odkazů bych si ale rozmyslel - úplně upřímě na mě landing page připravené pro finanční kampaně Cresco Group působí opravdu špatně, i když konvertovat asi budou.

Ferratum CZ jinde

Pokud vám nedělá problém fakturovat do zahraničí, upravte si nyní weby pouze provizorně. Jedna zahraniční síť totiž chystá naprosto perfektní iframe s moderním designem, kalkulačkou poplatků a soudě dle jejich ostatních kampaní se nebojí dát nezvykle vysoké revenue share.

Kampaň Home Credit CZ

Home Credit prakticky nepropaguji, nicméně je dostupný jak u Cresco Group, tak v eSpolupráci. Cresco vás odmění 450 Kč při konverzním poměru nad 15 % a to za prescorovaný lead, který "má zájmem o produkt". Uvozovky jsem použil záměrně, protože dle mého názoru zájem o produkt značí už jen vyplněný formulář. eSpolupráce nabízí při konverzním poměru pod 15 % 300 Kč a nad 15 % 400 Kč/prescorovaný lead, se kterým se operátorovi povede domluvit schůzku z obchodním zástupcem.

Kampaň Provident CZ

Cresco nabízí 250 Kč za domluvenou schůzku, eSpolupráce 330 Kč. Obě sítě nabízejí iframe formuláře. Cresco Grou pak landing page podobnou jako u Ferratum CZ kampaně. eSpolupráce nemá vlastní landing page na které je propagována pouze půjčka Provident, místo toho dorazí na uspory.cz, kde můžete získat provizi pokud se lead rozhodne pro libovolný jiný produkt, který je na uspory.cz propagován a je k němu veřejně dostupná kampaň v eSpolupraci (a žádnou provizi, pokud na uspory.cz zvolí produkt, který veřejně v eSpolupráci k dispozici není).

Půjčku Provident je také možné propagovat v affiliate síti ZANOX s odměnou 6,75 € za lead (cca 185 Kč). Je to sice méně, ale jako jediná affiliate síť směruje traffic přímo na provident.cz, která vám pravděpodobně bude konvertovat o něco lépe než nepříliš dokonalá landing page CG nebo uspory.cz u EO.

Podle mě je hlavní problémy odkazování na uspory.cz vidím v tom, že se váš návštěvník může rozhodnout pro produkt, za který již žádnou provizi nemáte (v tuto chvíli půjčka AirBank, UniCredit bank, kreditky) a za druhé si myslím, že část trafiku přeci jen půjde hledat detailnější informace přímo na weby poskytovatelů. Také se mi moc nelíbí velké telefonní číslo do call centra vpravo nahoře :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nekomentujte blog s odkazy na vaše affil weby - seriously, nezkoušejte to. Jediný povolený odkaz je odkaz na homepage osobního webu/blogu nebo homepage zaměstnavatele (tzn. firmy, která vás zaměstnává - nikoliv její divize nebo konkrétního projektu.)